Monday, February 16, 2009

Email: dulu tak penting ..

Saya kurang menghargai email kerana dengan andaian email saya hanya untuk kegunaan sosial, sekadar ada untuk kemudahan sampingan kerana lebih selesa berurusan dengan telefon. Email saya hanya untuk urusan sesama teman dan kadang kala sesama ahli keluarga.
Mungkin juga email tidak berperanan penting dalam tugas dan tuntutan kerja saya. Maka dengan itu email bukanlah sesuatu yang amat-amat penting tetapi hari ini persepsi saya terhadap email berubah sama sekali.
Email ini yang membantu saya menyelesaikan kerja saya yang tetangguh hingga telah menyusahkan rakan setugas yang lain. Rasa bersalah itu mungkin akan menyebabkan tidur saya tidak lena dan tugas saya terganggu esok hari.
Mujur ada rakan yang sudi membantu dan syukur juga kerana saya telah dapat memudahkan tugas rakan lain.
Thanx Norehan for your help ... I owe u one!

2 comments:

Anonymous said...

kak, do check ur email. I've something for u. :)

Adiana said...

yeah ... TQ, suka bangat!!