Sunday, May 11, 2008

Dilanjutkan lagi ..


Kelmarin kononnya kakitangan awam mendapat berita gembira termasuklah usia persaraan dilanjutkan ke angka 58. Jika dilihat kembali isu ini adalah antara yang mula-mula saya tulis sewaktu memasuki alam blog. Mampukah saya terus dengan karier ini sehingga diusia itu?? Secara peribadinya saya merasakan akan semakin suntuk masa diperuntukkan untuk diri ini jika saya terus memilih untuk bekerja sehingga usia itu. Saya mengharapkan masa bersara yang lebih awal dari kini agar saya dapat menikmati kehidupan yang lebih teratur untuk diri, suami dan keluarga. namun apa jua keputusan yang kita ambil semuanya bergantung kepada upaya diri sendiri. Selamat menyambung tugas hingga ke usia 58 ......Wassalam.

3 comments:

Anonymous said...

Biar kita keje sampai rambut penuh uban(entah2 botak sbb gugur), bau minyak urut satu badan. Sabar je le.

Anonymous said...

no hal, sign dulu, sampai masa baru fikir apa kita nak buat. Uncle dah tetap nak pencen tahun 2010. Nak ternak ikan kolam dan itik.

Adiana said...

selamat berjaya uncle Zam nnti bole gi mancing kat kolam uncle. TQ sebab singgah..